sobota 16. ledna 2010

cestovní horečka

Tak je to tady!!!Zítra odlítám....brzo po ránu jedu s tátou do Vídně, kde se ještě potkám s kamarádkou, která pro změnu za pár týdnů pojede na pracovní stáž do Ekvádoru. A pak v 19:25 se vypravím nejprve směr Madrid a poté Sao Paulo!
Sbaleno už snad mám, stále sice přemýšlím, co v kufru jěště nemám a nic mě nenapadá, ale ono toho nakonec určitě bude spousta, co nechám doma. Naštěstí se mi snad podařilo najít někoho, kdo mě vyzvedne na letišti (miluju Couchsurfing!!!!), tak jsem o kus klidnější. A v bytě mě při troše štěstí taky někdo čekat bude :)
Jinak už pár dní listuju průvodcem a vymýšlím a vymýšlím a plánuju, nápadů je plno, peněz zatím dost, tak uvidíme, co vyjde a co ne. Mám i rozjednáno pár zajímavých akcí, tak budu průběžně informovat, nechci to teď zakřiknout...
Každopádně jsem vám všem chtěla popřát, ať se tu máte co nejlíp a pište mi, já slibuju, že si taky čas na nějaký ten příspěvek najdu!
Tak se tu mějte vy volové......nebo jak to říkáte ;-)

1 komentář:

  1. zuzi, stastnou cestu! poradne si to tam uzivej a snad te budu v zari nasledovat;)

    OdpovědětVymazat